gvnrz sağ Salim alınışsınız oğluşu kucağınıza bende rahim ağzı kısalığından ilk bebeğimi kaybettim ikinci oğlum ise 32hafta zor tuttuk içerde serklaja rağmen çok hareketliydi suyunu yırttı üçüncü oğlumu kucağıma 36+1kucağima aldım nasipse dördüncü oğluma hamileyim22+2günlüğüz şuan rabbim onurda sağ Salim kucağıma almayı nasip etsin tek dileğim bu rabbimin hiç beklenmedik hediyesi umut oldu bize ama 2oğlum küvezde 35kaldı22gün hiç görmedim çok zor zamanlardı rabbim düşmanıma bile göstermesin ama şuna 8yaşında çok yakışıklı bir delikanlı rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sanada hamilelerede kucağına sağ Salim almayı biraz uzun oldu..