gvnrz benimde erken doğum riskim var idrar yolu enfeksiyonundan 31 haftadan beri 3 cm açıklıkla şimdi 34+5 deyiz şükür sancılarım 3 gündür çok can yakıyor ama su falan gelmediği için yanlış alarm vermek istemiyorum çünkü 2 gün hastanede yattım bişey olmadı ciğer geliştirici serum vurup gönderiyorlar sizin sancınız nasıldı birde tek korkum bebeğin küveze girmesi