Meltemkskn aynen bende ondam dolayı yaptırdım. Bide çatı muayenesi olmadım daha. Gerçi yapcağı zaman son kontrolde haber veriyo hani bi dahaki kontrolde seni de muayene edeyim diye ama bu hafta biraz bel ve kasık ağrım var yarın gidince sölicem belki der gel sana da bakalım diye. O yüzden yaptırdım. Çıkarsada tek tük artık yapcak bişe yok
ama benim gebelikte çok az çıktı, yani 2 defa ağda yaptırdım