my-stery Sulebrk Benim de son günü 15 Ocak, bugün de kontrolüm var, çatı muayenesi var, bakalım ne zaman gelecekler 🤗
Ketenprenses_4747 Ben bebeğimi aralığın sonunda bekliyordum.40+3 olduk daha gelmedi.Gelmeyince gelmiyor ne yapayım😂😂
SedaaaS Biz de 37+4 üz nst de hiç sancı çıkmadı herşey düzenli gidiyor ama bebek Doğum pozisyonuna girmiş tarih vermedi şuan normal Doğum diyor bi aksilik çıkmazsa inşallah herşeylerimiz hazır bizde bekliyoruz bakalım
Nur3955 Rozerin63 benimde öyle olmuştu doğum yapacağım zaman Dr gittin mi nst de çıkar yada muayene ederler alttan
Slnbsr Meltemkskn göbekte gebelikte çıkıyo canım zaten ama doğumdan sonra dökülcek bide yağ falan sürüyoz ya ondan dolayı da olabilir. Ama göbektekiler doğumdan sonra dökülüyomuş öyle okumuştum
crnfzk Njlaa çok şükür 😊 bizde işler değişti yarın sezaryene giriyorum saat 16.00 da 🙈..bebeğimin boynunda 2 tur kordon dolanmıştı kalp atışları zayıflamış ptesiyi bekleyemeyiz dedi doktorum 🤷🏻♀️
Njlaa crnfzk canım sabah yazmıştım sana ama gitmemiş.İnşallah hayırlı güzel sağlıklı doğum geçirirsin minnoş annesine gelmek istemiş bi an önce😊ikinizde sağlıklı sıhhatli birbirinize kavuşun dualarım seninle..
crnfzk Njlaa Allah razı olsun doğum yaptım darısı başına inşallah 🥰🥰 Sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın 🙏🏻
Bnbalik Kuboos_00 39 haftamdayım ağda yaptım rahatladım yok böyle bir rahatlık yaparken afedersin iç kısımlar biraz ağrıttı onun dısında her yer rahat geçti sonrasında da sıkıntı yok sadece akşam biraz yandı yağ falan sürdüm sabaha hiçbirsey yok tavsiye ederim
Fadimedemirbas Kızlar öncelikle 35+2 hamileyim gece rüya gördüm bebekle alakalı kalktıgımda iç çamaşırım ve alt pijamam bayağı ıslaktı su yum mu geldi yoksa altimami kaçırdım anlamadım şu gelse sancıca olmazmi şuan.bir sıkıntım yok ama sormak istedim
Esmabekir19 Mehtaponur bendede aynı şiddetli bel ağrısı var sıcak suya girince düzeliyo sonra tekrarlıyo 😕
Nur3955 Bugün sağ bacağımla kasigim arasinda sancı gibi kasılma şeklinde ağrı giriyor değişik bir şey yaşayan var mı 38+1 oldum