Mehtaponur ilk dogumumda 38+4 te doğum yaptım sabah 4te bir ağrıyla uyandım belime garip ağrı girmişti yalancı sancılar sandık tam geçti dedim yattım gene ağrı vurdu ilk defaydi ağrı öncesinde yalancı sancılarim olmamıştı yattım kalktım belli bir süre sonra tuvaletim var gibi hissettim birşey gelmedi banyoya girdim sıcağa yakın banyo yaptım 9da hastaneye vardım suyum falan gelmedi zaten alttan muayene ettiklerinde 9 cm acilmam vardı ebe doguruyorsun sen nerde kaldın demisti uzun bir çubukla suyumu patlattı sonra suni sancı verdiler büyük abdestin gelecek gibi hissedicen o zaman doğuma alicaz dediler 11 :15te dogumum gerçekleşti 6 sene sonra tekrardan bekliyorum tabi ağrıları unuttum nasıl olduğunu bakalım ne olacak 😊