Merhabalar bizde 8+2 haftalıgız 4 haftdır kanamam var yorumlara bakarak ustume basıma cıkıcak kadar deıl cok skur ama wc de akıyo 3 hafta full yattım kese etrafındada vardı pzrtsı doktra gttım kese etrafı temzlenms ama rahım agzı kanama alanı var dedı progestanı kestık bı hafta ıkı tane ıgne verdı bırını oldum bırınıde yarn olucam kanaman olucak korkma rahım agzı temzlencek dedı ama böyle bısey yasayan yada doktru boyle söyleyen oldumu artık her wc te gırdgmde aynı manzarayla karsılasmak canımı skıyo buna sukur bebek saglıklı dıyorum ama attgm her adımda korkuyorum ıkıncı gebelıgım bu arada kızımda olmadı boyle bıseyım