Benim de 13 haftama kadar kanamam oldu hergun boyunca bazen az bazen de çok çok fazla . Ingilteredeyim ve doktorlar pek ilgilenmiyor . Ilaç ta verdikleri yok . Kanama normal olabiliyor bazen ben şimdi 16 hafta mdayim ve çok şükür tamamen kesildi. Bence öyle hiç iş yapmama hareket etmeneylede olmaz ki , ne alakası var , çok abartılıyor . Ağır işler yapmamak şartıyla normal ev işleri yapmanın bir zararı olacağını sanmıyorum.