Asya_19 Canım benim de 14. Ve 15. Haftada kanamam oldu yarım çay bardağı kadar diyebilirim. Plasenta rahim ağzına yakın yerleşmiş ve azcık ayrılma olmuş. Kanamanın nedeni oydu ve aşırı sancım vardı yürüyemiyordum bile hastaneye zor gittik. Progestan İğne hap kullandım doktor sadece tuvalete gideceksin demişti. Her hafta kontrole gidiyordum. Sonra kontrolü 2 haftada 1 e çıkarttı şimdi de ayda 1 gel dedi. Şimdilik Allaha şükür bir sıkıntı görünmüyor ama tedbir amaçlı progestan hap kullanmaya devam ediyorum. 21. Haftaya girdik🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok geçmiş olsun Allahım acil şifalar versin. Bu durumlarda sakin kalmak zor ama lütfen kafana takma stres yapma duanı et ve gerisini Allaha bırak. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun 💜