Rkalkan Ben hep normal Doğum istemiştim ama bel fıtığı ve 1 yaşındayken geçirdiğim kalça cıkıklığı operasyonundan dolayı ortopedi doktorunun normal Doğumun tehlikeli olduğunu söylediği için mecbur sezaryan oldum 😣Doğum yapalı bugün 6 gün oldu toparlanmaya başladım ama ilk ayağa kalkmak biraz zor oluyor ne kadar çabuk ayağa kalkarsan o kadr kolay oluyor aslına bakarsan.Benim 2 sıkıntım oldu sezaryanda ilki göğüs aştını kaburga ağrısı diğerinde dikişlerimin üstünde oluşan selülit 😣 berbat bişi RABBİM kimseye yaşatmasın zor cidden yavaş yavaş geçiyor ama antibiyotik ile ama şunu sölim evladımı görünce hepsi bitiyor kimseye kulak asma canım hayırlısı ne ise o oluyor zaten 🤲🏻☺️