Metemelek iyi de ben sezeryan yapmış olana öyle bisi demedim demem. Kime göre neye göre derken acip okuyun çok basit 😅 Sağlık bakanlığı demişim mesela, ya da ülkelerin istatistiklerine bakabilirsiniz. Isteğe bağlı sezeryan doktorların kolaya kaçması ve zaman - para kazanımı için çıkan bi durumdur.
Zorunlu durumlardan bahsetmiyorum ki panik atağı üst seviyededir yapamaz vs.
Ben isteğe bağlılıktan bahsediyorum.