Deletedmom386 bence fazla değil kız kardeşimle aramızda 3.5 yaş var yeri geliyor arkadaş olup dertleşiyoruz yeri geliyor abla kardeş oluyoruz tabi bu duruma gelmek de biraz zor oluyor ben ergenliği atlatırken o giriyordu. O dönemi biraz sıkıntılı geçirdik tabi kardeş diye karakterler de bir olmuyor o da var 😊