Deletedmom386 Şuan hamileyim zaten çok şükür ama merak ettim sizler kaç yıl ara koydunuz çocuklarınızın arasına
Suhedaa Deletedmom386 ben en az 2 yas istiyorum en fazla 4 ama bakalim suan bebegim 3 aylik Rabb im saglikla buyutmeyi nasip eder insallah hepimize ❤
Burcu16 Deletedmom386 yani 4 yaş olması taraftarıydım plansız oldu 2 yaş olacak aralarında hatta 20 ay ama iyiki de olmuş ikiz arkadaş sırdaş olurlar inşallah bende ikisini bir arada çıkarıp önümdeki yılları rahat bi şekilde geçirmek istiyorum bu tempoyla altından kalkabilirim ama 4-5 yaş olsa insan zorlanır okadar rahatlığa alıştıktan sonra göze daha Cok büyüyor
Byz91 Kızım 4 yaşında 2.ye hamileyim dogunca aralarında tam 5 yaş olacak inşallah. Bence çok ideal çünkü kızım artık büyüdü evimizde bebeği özlemişiz şimdi yine ilkmiş gibi heyecanla yapıyoruz herşeyi ve benim için en önemlisi de vicdan yapmayacağım çünkü kızım çogu şeyini kendi yapabiliyor artık bana çok ihtiyacı olmuyor bende çok yorulup stres olmayacağım diye düşünüyorum bakalım zaman ne gösterir
Deletedmom386 Byz91 bizimde 3 yaş olacak. Planlı oldu ama bu sefer keşke 2 yaş koysaydım diyorum yaşları yakın olunca arkadaş gibi büyüyorlar. Gerci 3te çok değil ama ☺️
Matahari Deletedmom386 merak ettim nasıl geçiyor 3 yaş fark olunca çocuklar arasında yazar mısınız benimkiler de öyle olacak Allah izin verirse
Naghn Deletedmom386 bence fazla değil kız kardeşimle aramızda 3.5 yaş var yeri geliyor arkadaş olup dertleşiyoruz yeri geliyor abla kardeş oluyoruz tabi bu duruma gelmek de biraz zor oluyor ben ergenliği atlatırken o giriyordu. O dönemi biraz sıkıntılı geçirdik tabi kardeş diye karakterler de bir olmuyor o da var 😊
Sznarslan Deletedmom386 bence 3 yaş ideal.Ama benim ilk ikisi arasında 1 yıl var.Çok yıprandığımdan dolayı 3.bebek için 11 yıl ara verdim.şuan 31 yaşındayım biri 12 ,biri 11,biri de allah bağışlarsa 31+6 da olan karnımda tekme atmalara doyamayan bir bebeğim var.
Deletedmom386 Sznarslan Doğrusunu yapmışssız zaten yaşınızda hala genç 😊 Maşallah Allah uzun ömür versin evlatlarınıza🌸
oznur112 Ben yaş farkı çok olmasını istemiyorum kırkım çıktığı gibi bi tane yapayım diyorum ama korkuyorum
Deletedmom386 oznur112 hay maşallah 😬 inşallah isterseniz yapın tabiki. İkiz gibi büyürler. Öyle yada böyle Allah yardım ediyor aslında
Byz91 oznur112 bende hep öyle düşünürdüm ama 1. Olunca baktım ben bunu yapabilecek güçte deilim kızımın biraz büyümesini bekledim Rabbim herkese gönlüne göre hayırlı vakitlerde istediğini versin
2cocukluhayatadogru 6 yaş olacak bizimkilerin arası, bence çok ara oldu ama çalışan bi anne olarak ancak hazır hissettim, hem de bebek özledik🥰
Deletedmom386 2cocukluhayatadogru Evet çalışan insanlara göre olabilir ama evde oturanlar bence çok ara koymamalı. Zaten birine bakıyorken biriyle gec yatıp uykusuz kalıyoken yedirip içiriyoken diğerinede bakılır bi zahmet☺️
Haticesultan Benim kızım 14 aylık bir bucuk aylık da hamileyim planlı değildi ama doğunca 2 yas olcak araları
Deletedmom386 Haticesultan Açıkcası şimdiki aklım olsaydı bende 2 yıl koyardım 3 bana şimdi çok geliyor
Misssimsek Deletedmom386 ayyy ben yaş falan istemiyorum bir tanesini doğurayim inşallah sag salim hemen arkasından 2 3 4 kaç tane olursa 🙈🙈🙈
Haticesultan Deletedmom386 gerçekten mi ? Öğrendiğimde ağladım beklemiyordum nasil idare edeceğim diye cok üzüldüm sonra rabbim verdiyse bi bildiği vardir dedim ama hala cok korkuyorum