Deletedmom386 hep bebek kalsalardı evet haklısınız ama büyüyorlar ve aradaki yaş farkı kapanıyor :) benimle kardeşimin arasında 7 yaş var, o kadar yaş farkı olduğuna çoğu zaman inanamıyorum o benden daha büyük duruyor şuan 😂 ilk çocuktaki anne bebek güvenli bağlanmasının tamamen sağlanması ve ilk bebeğin eve gelecek yeni bir bireyi bilinçli bi şekilde karşılayabilmesi için gerekli olan sürenin bu olduğunu düşünüyorlar.