Ben 33+3 10 kg falan aldım ama kendinize dikkat edin bence yumurta süt yoğurt ihmal etmeyim kuruyemiş meyveler falan adam akıllı yiyin için ekmeğe boğulmaya gerek yok doktorunuza danışıp yiyin bizim ufaklık biraz az kilo almış ben şimdi ne bulsam yiyorum bu arada istirahat de önemli kızlar ben stresli bi dönem yaşadım kasım ayından beri suyun az dedi dr kendinize bebeğinize iyi bakın😊