Aisecik Soylemesi kolay, uygulamasi zor olan bi yontemle: duzenli ve saglikli beslenerek. Bende gebelik sekeri cikti 25inci haftamda, o haftaya kadar 6 kilo almistim ama sonrasinda tum duzenimi degistirdim ve kendiliginden 4 kilo verdim. Simdi 36+4 olduk ve hala +2 kilodayim, bebegimin gelisimi iyi, haftasiyla uyumlu. Tek eksi tarafi normal hamileler gibi her canimin istedigini doya doya yiyemedim, herseyi tadimlik yedim ve bazi seyleri hic yemedim.. Sizede kolay gelsin☺️