Aisecik diyetisyenle gidiyorum ikiz gebeyim 24 haftalığım 9 kilo aldım. Yemin ederim abuk subuk birşey yemiyorum diyetisyen ne derse onu yapıyorum ama kilo alımım durmuyor ne şekerim ne tansiyonum var ama hızlı alıyorum. 64 kiloyla hamile kaldım 1.73 boyum var dışardan gören aa sadece göbeğin çıkmış diyor ama nafile tartı öyle söylemiyor 😂 ben 2 aydır diyetisyenle gitmeme rağmen kilo alıyorum bozmayın morelinizi bence 😊