3 gün adetim gecikti bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 2 hafta öncesinden kasık ağrılarım başladı halen de var kanımda batmalar sırt omuz ağrılarım bazen midem.yaniyo bulaniyo bas ağrım var neden negatif çıktı test halen anlamış değilim bana fikir verirseniz çok sevinirim arkadaşlar