Deletedmom0093 eminedgn Evet kuzum ben de gördüm gayet belli silik bir çizgi var,adet günün geçince daha belirginleşir, ben de bu markayla öğrenmiştim gebeligimi.
eminedgn Sevalko evet dün hastaneye gittim doktor çok.kucuk ultrasondan görünmez dedi haftaya gidecem canım
Havvasavran eminedgn hayırlı olsun var gibi bence de😊 yumurtlama gününden kaç gün sonra yaptınız bu testi
eminedgn Havvasavran 13 gün sonra falan yaptım canim zaten çok çok silik çıktı çok yeni olduğu icin perşembeye günü tekrar gidecem ultrasondan bakacak doktor