Tugceecikk eminedgn çizgi hcg yükseldikçe koyulaşır oda iki günde bir test yaparsan farkı görürsün cnm
eminedgn Tugceecikk evet iki gün sonra tekrar yapmayı düşünüyorum.evde test var ama onu adet gününün ilk günü yapcm sabredebilirsem eğer 🤣
Tugceecikk eminedgn ben her gün yapmıştım :) aynı çıkıyodu iki gün geçince koyulaşıyodu boşuna yapma yani kuzum adet gününü bekle
Siibeell Bende adetim 1 gün geciktiginde test yapmıştım aynen seninki gibi silik çıkmıştı ama benim 1 gün geciktigi halde silik çıkmıştı senin daha adetine 3 gün var 3 4 gün sonra tekrarla testini daha belirginleşir :)
eminedgn Siibeell evet öyle yapmayı düşünüyorum.silik çizgi çıktı ya hani adet olma ihtimalim.varmi sence 🤣🤣
A_y eminedgn bende 3 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı şuan 25. Haftadayız :) hatta dayanamayıp 2 saat sonra tekrar yapmıştım o daha belirgindi 😂