Grhn Umudum123 selen çok güzel🌸😋 yiğenimin ismi , ablam rüyasında görüp koymuşdu 😊 aklıma geldi gurbetteyim çok çok özledim 😏 Allah evladınızı size bağışlasın
__meczup__ Hiranuuurr benim kayinvalidemde medine de ki ravza da cok etkilenmiş kız olursa ravza olsun diyor🙄
ZeynebMucahid Erenveannesi Anlami bi sitede tek çukur diye geçiyor hepimiz onu sonuçta hz meryemin annesi diye biliyoruz. Mesela birimiz kalkıp musanin anlami şu demekmiş diye araştırıyor muyuz yok çünkü o ismin temsil ettiği sahsiyet önemli.
Erenveannesi ZeynebMucahid ben peygamber isimleri de olsa anlamı güzel isimler konmasından yanayım. Musa’nın anlamı güzel anlamından dolayı koyarım ama bende anlam ön planda 😊
FatmaKucuk ZeynebMucahid Hanne hz. Meryem’in annesinin ismidir. Hanne ismi arapça kökenli olup, anlamı merhamet veya kendisini Rabbine adayan büyük kimse manasına da gelmektedir. Çok yakın bir arkadaşımın kızının ismi de Mahinur Hanne 😊
Kubraerbay Kızım olursa ben Kayra 🧚♀️düşünüyorum ama genelde erkek ismi olarak duyulmuş sanırım duyan hayır diyor aslında anlamı çok güzel İyilik getiren demekmiş sizce nasıl 😊
Kubraerbay Umudum123 bence güzel içine siniyorsa seslendiğinde mutlu oluyorsan veya oluyorsanız olabilir 😊
Didi6 Erenveannesi Hanne kına ağacı demek benim bildiğim kadarıyla. Gerçi ona bakarsan Yusuf da inleyen demek ama Hz. Yusuf'tan dolayı koyuluyor.
Erenveannesi Didi6 işte ben anlamından dolayı Yusuf koymayı tercih etmem mesela siz koyabilirsiniz 😊 İbranice’de Hanne çukur demek Hz. Meryem’in annesi de Yahudi olduğuna göre o anlamı baz alıyorum 😊
Nazliiiii Fatos0277 benim kayınvalidemde elizan istıyor anlamı çok guzel cinsiyetı bılmıoruz gercı ama kız olursa bnde düşünüom 😊
AysennHE Nazliiiii eşimin ismi Sinan benim Ayşen ikimize uygun Simay diye düşündük ama bilmiyorum degisebilirde 😃
AysennHE Nazliiiii 😆Bizim ki de tesadüf işte 😃bunun dışında benim beğendiğim isimler berfu,İkra Ahsen,Sahra, Sare, öykü,kardelen,derin,Bengisu aklıma gelenler bunlar begendiklerim arasında belki fikir olur sana da canım🥰
Mrym005 Umudum123 Eşim Ikra istiyor Ben Zümra Alya yada Ece de olabilir 😂 Kayınbabam ve kaynanam Melek istiyor😒 Sanırım Ecem İkra olacak 💙
Aysenam ZeynebMucahid bizde de eşim hep meryem dedi ben istemedim. Şuan çok alıştım isme hanne kaba geliyor kulağa bence. Meryem ela da karar kıldık😊
Nazliiiii AysennHE Sevgililigimizden hep Derin koymayı düşündük . TABİ kızmı bılmıos saglıklı olsunda 😊