Nazliiiii AysennHE Sevgililigimizden hep Derin koymayı düşündük . TABİ kızmı bılmıos saglıklı olsunda 😊
AysennHE Nazliiiii hayırlısı olsun canım saglikli olsunda önemli olan o ama kız olursa derin gerçekten güzel bir isim ☺️erkek olursa da hec düşünmedim çünkü 3.kizim yılda🤣🤣
Nazliiiii AysennHE ewet Allah ın izniyle saglıklı olsun tabı onceligimiz o zaten sabırszlıkla bklıyrum kucagıma alacgm gunu 😊
Umudum123 Iclalgoleli bizimde cinsiyetimiz belli değilken elvin di ama kökeni ve internetteki anlamı doğru olmadığı için diyaNetten de onay alamayınca vazgeçtik
Zynp112 Babamiz elif dedi kuranda gectigi icin bnde duru veya defne istiyorum elif duru veya defne elif olacak
Nuraan_k Umudum123 Genç kızlığımdan bu güne hep kızım olursa Elif olsun derdim.. Ama eşimin ailesinde o kadar çokki 🤦🏻♀️ Bizde Eslem Sena diye kararlaştırdık ve bekliyoruz inşallah😊
Umudum123 Nuraan_k çok güzel isim. Çevremizde de var fazlaca bizde de o yüzden eşimin takıntısı var aman şunda var olmasın bunda var olmasın 🤦🏻♀️ gerçi arasıra bende de oluyor 😅
Misssimsek Umudum123 bence selen daha güzel ama tabiki sizin karariniz. Adıyla yaşasın hayirli evlat olsun inşallah ❤
FatmaKucuk Erenveannesi Hanne hz. Meryem’in annesinin ismidir. Hanne ismi arapça kökenli olup, anlamı merhamet veya kendisini Rabbine adayan büyük kimse manasına da gelmektedir 😊
Erenveannesi FatmaKucuk Hanne İbranice bir isimdir ve anlamı çukur demektir. Hz.İsa da Hz. Meryem de ve Hz. Meryem’in annesi Hanne de Yahudidir 😊
FatmaKucuk ZeynebMucahid Hanne hz. Meryem’in annesinin ismidir. Hanne ismi arapça kökenli olup, anlamı merhamet veya kendisini Rabbine adayan büyük kimse manasına da gelmektedir. Çok yakın bir arkadaşımın kızının ismi de Mahinur Hanne 😊
Didi6 Erenveannesi Ibranice evet. Hannah olarak geçer onlarda. Çukur diye manası varsa bile; kına ağacı ve merhamet anlamları da var.