Bende kızım olursa Allah nasip ederse Hira Nur koyacağım. Kayınvalidem yaşlı umreye gitti ve Hira dağına çıktı geldi diyor ki yavrum kız olursa ben orda bir yere çıktım Peygamber Efendimiz kalmış diye anlatınca anladım sonuna Nur ekledik🙈 benim ismimde Nur var diye bu ara baya kişi de tercih ediyor anlamı da çok güzel🥰