LifeandFeel Asaf32 hergün nst tansiyon su takibi yapılıyor canım 42 ye doğru hala sancı açılma olmazsa yatıracaklar inş oda ben istiyorum diye bekledik
Asaf32 LifeandFeel aynen her gün ben de gidiyorum. Çok yoruldum artık. 41 hafta bu cuma günü bitiyor cumaya kadar beklicez bana kalsa 42 ye kadar beklerim 😅
Sema1994 Aliannesiyim ozmn dpgumn yakindr gene sende bi belirtiler vr anam bnde oda yk 38..5 gunluguz 😁
Hatice2481 37+1. Olduk hiç bekletmese beni 40. Haftada kadar bu hafta ya da önümüzdeki hafta doğsa zorlanmak bi kenara artık aşırı merak ediyorum 🥰 kucağıma almak istiyorum bian öncee
rabia22 Yenianneeee61 39+3 olduk ama hala bu cümleyi kullanamıyorum 🙈 heyecanlı ve fazlasıyla endişeliyim hem anne karnında gelişim daha sağlıklı diyor doktorlar da 💁🏻♀️ hala doğurmadın mı sen yorumları gelip duruyor bir yandan da hayırlı sağlıklı sıhhatli vaktinde doğar inşallah bebeklerimiz 🤗🤗
Yenianneeee61 rabia22 aynen bide sen hala dogurmadın mı diye saçma sorular 😀 doğursam illa haber olur yani 😆
kaan Eceveannesi ilk seferde 37+5 ti acil sezaryen olunca. Bu da öyle olur yine diye düşünüyorum doktorum daha gün belirlemedi 😃
Esmaemenova Eceveannesi 37 haftadan sonra normal doğum oluyor ☺️bende 33 haftaligim 37 i bekliyorum sabirsizlikla 37 e girdiğim hafta elimden gelen herşeyi yapacağim doğurmak icin😂😅yavrumu koklayip sarmak istiyorum artik😫
ipekveannesi Yenianneeee61 37+1 bir an önce gelsin istiyorum ama aralığın şu son günlerinde doğmasın 😅
LifeandFeel Yenianneeee61 ilk iki kontrolde ve kan tahlilinde bir hafta geriden geliyordu geç döllenme demişti bebek iyi olunca sıkı takiple beklemeye karar verdik birde bu sadece Türkiye’de riskli görünüyor diğer tüm ülkelerde 42 hafta miladını doldurmuş görünüyor yinede geç döllenme şüphem olmasa beklemezdim 🤗
rabia22 Yenianneeee61 katılıyorum sık görüşmediğim kişiler tarafından gelince soru daha da tuhaf oluyor bide 💁🏻♀️
Yenianneeee61 LifeandFeel he bilmiyordum kuzum çünkü 41 den sonra sezeryan oluyor ya hemen 🥰 sağlıkla gelsinler inşAllah
Eceveannesi Esmaemenova ben ilk dogumumu 39 da yaodim ve ne kadar anne karnında kalırsa iyi cnm bebiş için zaten acilma 39 40 da oluo genelde ilk doğumlarda ins sagsalim kucağımıza alalim
Esmaemenova Yenianneeee61 halilarimi sakladim da😂37 ci haftada silicem😉sicak duşmu dersin ilişkimi merdiven inip çikmami burda okuduğum tüm yöntemleri yapacagim😂
Tugba40 Binim kesinlikleeeee😊 valla uyusam hep uykum var uyuycam da bi yanıma yatıyorum yanlarım ağrıyor diğer yanıma dönüyorum oram uyuşuyor 😂