rabia22 Yenianneeee61 katılıyorum sık görüşmediğim kişiler tarafından gelince soru daha da tuhaf oluyor bide 💁🏻♀️
Eceveannesi Esmaemenova ben ilk dogumumu 39 da yaodim ve ne kadar anne karnında kalırsa iyi cnm bebiş için zaten acilma 39 40 da oluo genelde ilk doğumlarda ins sagsalim kucağımıza alalim