MeryemEnes1 Deletedmom386 bir defa yaptım dün sabah çıkmadı pazartesi yapıcam İnşallah çıkar bu benim ikinci dogumum olacak belkide İnşallah 6yıldır korunuyordum çünki
MeryemEnes1 İki ileri iki geri gibiydi adet olucakmışım gibi hissetmeler yok artık lekelenmede yok ilk hamileliyimdede hiç bir belirti olmadı ne kusma nede başka bişe
Deletedmom386 MeryemEnes1 bence gec döllenmedir inşallahta öyledir 😊 hakkında hayırlısı olsun. Hamileysen haberdar et 🌸
DuranBebek Deletedmom386 eşim ve ben 15 agustos doğumluyuz belki çocugumuzda 15 agustosa denk gelir 🥰
Deletedmom386 DuranBebek hayırlı olsun 😊 denk gelirse gercekten masrafsız olur 😂 bir günde herkes birbinkini kutlar biter gider
Evinttnc Deletedmom386 ben 👋 daha doktora gitmedim kan ve evde test yaptık doktoruma danışarak vitaminlere başladık bile kaç haftalık bende bilmiyorum 🤭☺️
pelinsss Damla3234 tam 4 haftalıkken gittm,ben görmedim ama doktor gördü 😁 ultrason kağıdını verdi ve hala göremiyorum 🤣 ben gördüm minicik, iyi yer edinmiş dedi
Alynablt Herkese hayırlı olsun 😊şuan düşük riskim olduğu için ilaç kullanıyorum dua edin inşaAllah bir problem olmaz