Merhaba arkadaşlar pazartesi kontrolum vardı gittim fakat kese var ama boş alttan muayene etti aynısını söyledi ben başka doktora gittim beklememi söyledi hemen kürtaj olma dedi kanaman olursa gelirsin dedi kanamam oldu gittim ultrasonda baktı kese yolu görünüyor dedi beklememi söyledir ben ne yapacağımı bilmiyorun yardımcı olur musunuz