Deletedmom386 Daha yeni test yapıp hamile olduğunu öğrenenler varmı😍 ben daha doktora gitmedim 4 haftalığız gebelik hesaplama yaptım🌸
Evinttnc Deletedmom386 ben 👋 daha doktora gitmedim kan ve evde test yaptık doktoruma danışarak vitaminlere başladık bile kaç haftalık bende bilmiyorum 🤭☺️
Alynablt Merhabalar bende bugün 7. Haftadan ilerliyoruz 🐣Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊💛
Deletedmom386 Alynablt hayırlı olsun ☺️ Ağustos sonunda falan nasipse doğumunuz olur herhalde o sıcaklarda Allah yardım etsin bize 😊
DuranBebek Deletedmom386 eşim ve ben 15 agustos doğumluyuz belki çocugumuzda 15 agustosa denk gelir 🥰
Deletedmom386 Ececik07 teşekkür ederim. hamile kalmadan önce doktora gitmiştim gebelik düşündüğüm için doktorum 1 ay öncesinden kullanmamı önermişti. Kullanıyorum zaten☺️
Demode 3 gün önce test yapıp öğrendim ertesi günü kan testi yaptırıp dün sonucunu aldım sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰
Deletedmom386 Demode inşallah🙏🏻 Çok mutluyum böyle benimle aynı zamanda kalanlarıda görünce daha güzel oluyor😍 ne güzel bir platform burası herkes birbine destek oluyor
Demode Deletedmom386 aynen bende bugün keşfettim bu uygulamayı gerçekten çok güzel bir platform aynı zamanların annişleri olucaz kısmet olursa💕😍
Deletedmom386 Demode evet daha yazarız arada nasıl gidiyor diye 😂 bakalım hangimiz önce doğurucaz o tarihte 🤰🏻🤰🏻
Demode Deletedmom386 kan testi için gitmiştim sonrasında sonucu almaya gittim salı gününe muayene için çağırdı☺️
pelinsss Damla3234 tam 4 haftalıkken gittm,ben görmedim ama doktor gördü 😁 ultrason kağıdını verdi ve hala göremiyorum 🤣 ben gördüm minicik, iyi yer edinmiş dedi
MeryemEnes1 Deletedmom386 bir defa yaptım dün sabah çıkmadı pazartesi yapıcam İnşallah çıkar bu benim ikinci dogumum olacak belkide İnşallah 6yıldır korunuyordum çünki