Yarenserkan valla bulantı hamileliğin çilesi. Ben de çok çektim Allah yardımcın olsun inşallah. Şuan hiç geçmicek gibi geliyo ama inan ki geçiyo. Bu umuda tutun en azından. Sadece Peynir ekmek, bol ekşili pirinçli çorba ve muzla tam 8hafta beslenmek zorunda kaldım. yani maalesef yiyebileceğin ne varsa bolca düşün ve dene ve bulantıların azalana kadar gerekirse her gün aynı şeyleri ye. Yeter ki az da olsa ye. Bol bol uyumaya çalış. Onun dışında inan ki Allah sabır versin diyebiliyorum çünkü ben de çok çaresizdim. Şimdi de kilo almayım diye uğraşıyorum. Maalesef ağızda biriken tükürük salgısı için de pek yapacak bişey yok o da zamanla geçiyo. Ama zar zor da olsa 2 saatte bir bi lokma da olsa bişi at ağzına. Mide boş kaldıkça daha kötü olursun. Güzel günler gelecek. Buna inan çünkü ben inanmıyodum geçeceğine ama gerçekten geçiyomuş. Ve dualarım seninle. Allah sabır versin.