Yarenserkan olması normal cnm bnöde aynoydı doktora gitiiğimde çok kusmaktan oluyo dedi biraz dha böyle olursan çocuk düşebilir dedi nane limonmiç bol bol dedi bide bulantı ilacı vermişti şuan 17 haftalığım ve hala kusmalarıö var ilacı kullanmıyorum nane limon içtiğim zaman iyiy geliyo rahatlatıyo en azından sabah kusmaların varsada eğer sabah yataktan çıkmadan bi kıraker falan at ağzına dha iyi gelir ben kalktığımda su içmeden kendime gelemiyodum ama su içtiğim zaman dha çok kusuyodum doktoromun önerisini dinledim dhada rahat ettim tavsiye ederim