Yarenserkan sabahları uyandıgımda midem kalkık oluyor zaten hemen beyaz nohut leblebi atıyorum ağzıma ardından soguk az bir suyla ilaçtan alıyorum ne bulantı ne kusma çok şükür doktor günde bir tane iç çooook mecbur kalırsan akşam da bir tane iç dedi ama ben gerek duymadım 1 tane iyi geldi çünkü zaten takılan serumda da bundan veriyorlarmıs damardan kessin diye 3 ayı atlatana kadar böyle böyle idare edicem hafiflese içmem tabiki ama çarem yok çeken bilir bunu sadece doktor 1 paket yazdı içinde 6 tane var bitince tabiki doktora tekrar danısıcam devam edip etmememe karar vericek ama çok şükür yemeğimide yiyorum 2 gündür