gulkara canım hayırlı olsun gözün aydın🤗 Bebeğin en kısa zamanda kollarında olur inşallah 🙏🏼 benimde oğlum erken doğdu 31 haftalık 42 cm 1600 gramdı. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum o minicik hali kıyafetlerin olmayışı kuvöz günleri 😍 Ama çok şükür hepsi geçip gidiyo, küçük doğanlar daha çabuk toplar büyür derdi de inanmazdım. Bizimki 2,5 yaşında 17 kilo arkadaşımın kızı 4300 doğdu şuan oda 2,5 yaşında ama 10 kilo. Seninkide hemen büyüyüp toparlanıcak farkıda kapatıcak herkes şaşırıcak inan bana🤗 Sağlıkla yaşasın hepsi ♥️