demet64 benim de sizinle aynıydı ve sonraki hafta hiç kilo almadı. Dr perinatologa yönlendirdi Doğum zamanı için, direk almak istemedi çünkü. Hemen gittim perinatolog 38 hafta civarı alınmasını uygun gördü. Her hafta aynı olmuyor o hafta almamıştı ama sonraki hafta güzel almıştı. Yeme düzenimi de değiştirmemiştim. Bence böyle bir durum yaşıyorsanız perinatologa gitmeden aldırmayın ben şu an 37+4 oldum