gulkara Bebiş 37. haftaya girer girmez aldılar.geçen perşembe ameliyat oldum .2030 gram doğdu ertesi gün 1890 a düştü.İki gün kuvezde kaldı iki saaate bir gidip emzirdim sütüm biraz az geldi..orda mama takviyesi yaptılar.Çok şükür bir sıkıntısı yok sga,ugr bebek denildi hastanede 5 gün kaldık dün taburcu olduk çok şükür.Sezeryanda sorun yaşamadım sadece çok titredim en çok beni zorlayan oydu birde karnını sürekli gelip bastırmaları amelyattan sonra.Üstüne biz eşimle grip olduk o bizi çok zorladı hala edvde maskeyle dolaşıyoruz ben öksürüyorum dikişler açılacak gibi ağrı yapıyor