çok şükür canım, yorumları okudum tehliken yokmuş elhamdulillah, ama yine de sen istirahate devam et, ayaklarını bayaa yüksekte tut 3-4 yastık koyarak ayakta da kalmamaya çalış yarım saat ayakta kaldıysan 1 saat uzan, ev işi süpürgeyle süpürme silme işi yapma, benimde başlarda korkum olmuştu, pancar, evde mayalanmış yoğurt ve kuru kara üzüm yemiştim çok, elhamdulillah şimdi geçti. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı miss kokularını içimize çekmeyi nasib etsin 🥰🤗