Berfin_kycn canım sen içini ferah tut en önemlisi stres yapmamak bende 8. Haftada aynı şeyi yaşadım kanamam oldu ama şuan 7 aylık olduk çok şükür rabbim nasip etti. Maydonoz yeme sürekli yat kalkmadan moralini yüksek tut progestan bende kullandım hap olarak banada baş dönmesi uyku yapıyordu ama doktor zaten bu yüzden bu ilacı verdiğini söyledi sürekli yatar halde olmamı istediği için. Çok şükür 12. Haftamdan sonra risk azaldı hatta uzun yola bile çıktım.