Berfin_kycn pruloton depos diye bir iğne 4 güne bir vuruluyordum progestan günde iki tane vajinal kullandım ve bol bol yattım afedersin tuvalet hariç hiç kalkmadım mümkün olduğunca uyudum . Bebeğinin iyi olmasına çok sevindim inşallah sağlıklada kucağına alırsın