Biz de 13+4teyiz. Doktorum kullandığın folik asit bitince tekrar alma dedi. Bir de OmePa VM ve Osteo Zinc diye 2 ilaç verdi. Omega3, multivitamin, kalsiyum, magnezyum, çinko ve vitamin D3 içeriyolar. 13. haftada gittim kontrole ama cinsiyet için erken dedi doktor, zaten uygun pozisyonda da durmadı bebeğim. Ocaktaki kontrolde öğreniriz inşallah 😊