Tubaengin Senarslanceliktas 10+6 günlüğüz. Pazartesi başladık. İlaç olarakta=MUMIYO kullanıyoruz. İlaç içeri olarak çok iyi. 👍
cerrah61 Senarslanceliktas 12+2 den merhaba🙈 ben folik asit hiç kullanmadım değerim olduğundan yüksek çıktığı icin. Şuan Femix omega kullanıyorum artı olarak progestan, coraspin, oksapar da kullanıyorum https://imgyukle.com/i/VxIswG yavrumu dün gördüm poz veriyordu bize sanki ☺️ şuanlık her şey yolunda inşallah sizler de iyisinizdir 💕🌼
Mlkesn Merhaba arkadaşlar hayırlı olsun hepimize inşallah sağlıcakla kucağımıza Alacağımız güne ulaşırız 🤲 Ben ikili test yaptirdim da kan testi değerinden anlayan var mı yarın doktora gidicem ama biraz sabirsizim😂