Misssimsek Aydanaydn 10+4 olduk kalp atışını duyduğumda tup bebek yapan doktorumu aradım ilaçlarına devam et dedi devam ediyorum hala sanırım 12.haftadan sonra kesecekler yani inşallah.
Emineakyoll Bizde bugün 13+0 olduk :) Tüp bebek ve ikiz :) 06 Temmuz görünüyor doğum tarihi Allah’ın izni ile 🙏 ilaç olarak 12.haftada oksapar,ferrum ve vitamin verdi .Diğer ilaçlarımı ve folik asidi kesti doktorum
Destkar Canım kalp atışını duyduğunu yeni okudum.İnşallah her şey yolunda gider ve sağlıkla kucağına almak nasip olur.Çok sevindim senin adına☺️🌸
Beyzz_1990 Duyguslabebegi aynen cnm bendede oluyor özellikle oturduğum yada yattigim yerden kalkarken oluyor ama normal bu benim üçüncü gebeliğim bundan öncekini kaybettim 4 yaşında bı kızım var hamd olsun inşallah bu bebegimide sağlıkla kucağıma almak nasip olur🤲 kasik ağrısını hepsinde yaşadım rahat olabilirsin aniden kalkmamaya çalış o zaman çok aciyo zamanla da geçiyor
Duyguslabebegi Beyzz_1990 çok teşekkür ederim Allah razı olsun içim rahatladı 🙏🏼❤️ Allah bağışlasın bebeklerimizi inşallah. Benim de 3. Gebeliğim 2 tane kaybettim bende. O yüzden hiç doğurmadığım için bilmiyorum biraz endişeleniyorum...
Beyzz_1990 Duyguslabebegi senden de Allah razı olsun ❤️ amiinnn inşallah yavrularımızı kucağımıza alırız sağlıkli sihhatli
Bbssrr mavisimm canım ben de elelnatal kullanıyorum ama her gün bir tane folik asit falan bıraktırdi doktor.
mavisimm Bbssrr Canim doktorum bana kan degerlerin guzel haftada 1- 2 tane elenatal icsen yeterli. Kan degerlerin dusmesin diye kullan. Hergun icme sakin dedi. Devit damla verdi hergun 9 damla iciyorum birde Ferrum demir hapi verdi. Kan tahlilimde sadece D vitaminim dusuk cikmisti benim
Duyguslabebegi Bbssrr İnsan yalnız olmadığını fark edince kendini daha güvende hissediyor teşekkür ederim canım ❤️😘
mavisimm Simba Canim rahim buyudugu icin oluyormus o agrilar. Benim 9. haftada hafif olurdu. 11. haftadan sonra surekli agri oldu. Ani hareket edince daha cok agriyor. Kanama olmadigi surece sorun olmazmis. Icin rahat olsun.
uzunkirpik1728 Temmuz annesi diyince bir an gurur duydum kendime çünkü geçen temmuzda doğdu küçük tospiğim.. şuan 5 ay 24 günlük.. o zaman ben kıdemli temmuz annesiyim😂
Deryaserkan Tubasim senle aynıyız ama doktor bana bu hapları vermedi size bir TEst yaptıda mı önerdi yoksa kullanmak mı gerekiyor. Ki cnm ?
Tubasim Deryaserkan yok canım test falan yapmadı. Hamilelikte omega 3 çok önemli bebeğin gelişimi için.istersen gittiğinde kendisi söylemezse bi sor.