Bende çok kararsizim. Ama korktuğum hatta sizin de korktuğunuz normal doğum değil bence. Hastanelerde normal doğum yaptıracak insan bulmak zor. Normal dediğin bebek istediği zaman gelir sancini çekersin doğurursun süreci iyi yöneten personel lazım. Bizim hastanelerde hızlı ilerlesin diye önce suni sancıyı dayiyorlar suyunu onlar patlatiyorlar, doğuma yakın epidural yapıyorlar doğum sırasında da kesinlikle o kesiyi atıyorlar.bunun neresi doğal normal doğum yanı? Her anina disaridan mudahale var. Bazı özel hastane ve doktorlar hariç süreç hep böyle duyduğum okuduğum kadarıyla.