ben oglumda 22 saat yattim normal doğurdum dogumdan 2 saat sonra kalktim yürüdüm ertesi gun biseyim kalmadi pek toplam duzelmem 1 hafta anca sürdü çok şükür 2. hamileyim yine normal doğum istiyorum karnimi 7 kat actirmaktansa alttan tek kat dikis olsun isterim sezeryanda 2 sene ağır kaldirmiycaksin en aaz ama tabiki bebeginin sagligi hangisine el veriyosa o an öyle yap o kadar sanci cektim bi tekdogdugu an gozumun önünde sancılar hiç 😊