Akademisyenanne As1iokay korse konusunda hangi markayi onerirsiniz? Bir de kendi bedenimizde mi almaliyiz? Carsamba spinal sezaryan olacagim.
Kizkalesi Melteeeem bebeğin iri değil çatın uygunsa bence normali dene ama ben korktuğum için sezeryane yöneldim zaten normale uygun değilmişiz
Berrasiner Melteeeem ben sezeryan oldum 1.'yi eve geldiğim günün ertesi günü ayağa kalktım her işimide kendim yaptım. Kafada bitiyo bence o yatmalar. Benim kalkmam lazım yürümem lazım diye kendini motive edersen hemen iyileşirsin. Çok duyuyorum normal doğum olup nerdeyse 2 ay tuvalette bile zorlanan. Yani bünyeden bünyeye değişiyordur eminim
kayseri_1234 TLC kanalında hamile olduğunu 9 ay boyunca anlamayıp doğum yapanlar var habersizce 🙈 izleyin kendisi yaparken bile yırtılma yaşayan var bu Dr la alakalı değil TLC hamile olduğunu bilmeyenler yazın izleyin Google den
Mrv33 Melteeeem ben mecbur sezaryen olmuştum ilk gebeliğimde ama hiç tavsiye etmiyorum normal olan bütün arkadaslarım cok rahatlar sadece 1 gün agrı cekiyosun ama sezaryen öyle degil bildiğin ameliyata giriyosun narkoz alıyosun eger zorunlu olmazsa asla düşünme allah düşmanıma yaşatmasın dedim