Barbie06 bdlry bende kesinlikle içemedim ne yediysem çıktı doktora söyledim bırakmak zorunda kaldım ilacı diye bir mandalina veya portakal ye ardından yatmadan iç dedi gerçekten hiç bir bulantı yaşamadım hala öyle içiyorum
Filiz_Gulsah7 bdlry Gynoferon = demir || sulfat || folik asit destegi gorouyor canim... Magosit || magnezyum destegi veriyor
Smile0 Gynoferon bende kullanıyorum ne zaman içsem istifar ediyorum doktor ara ver biraz ama geri buna devam etmelisin dedi 😏
Elifebrudalyan Smile0 bende onu kullanıyordum rahatsız ettiğini söylediğimde Sidefer diye başka bir ilaç verdi ve hem değerlerim düzeldi hemde hiç rahatsız etmiyor
BuketTe Markası ne? Doktorunuza söyleyin değiştirir. Ben tardyferon kullanıyorum günde 2 kere birini öğlen bi tane mandalinayla birini gece yatmadan 1 saat önce falan yine bi meyveyle beraber atıyorum ne koku ne bulantı oluyor. C vitamini demir emilimini arttırır o yüzden bi parça limonla bile atsan olur hem de kokusunu hissetmezsin. Sabah aç karna atmak zorunda da değilsin. En iyisi aç karna diyorlar ama doktorum bana farketmez yemeklere yakın atma yeter dedi.
Gamzegrgl bdlry 13.haftadan beri gynoferro sanol kullanıyorum dışkı koyulaşması dışında bir etkisi olmadı bana çoğu kişide kabızlık yapıyormuş bende yapmadı. 🤗 Eczanede kahvaltıdan 1 saat önce ya da sonra kullan dediler 21.haftamdayım 2.kutu bitmek üzere kahvaltı yapıp 1 saat sonra içiyorum portakal mandalina yiyorum içince onlarla içmek emilimini kolaylaştırıyormuş sanırım.🤗
Gizemkara21 bdlry aç karnına rahatsız ediyorsa tok karnına al dedi hem doktorum hem eczacı. Siz de sorup öğrenebilirsiniz. Veyahut doktordan ilacınızı değiştirme talebinde bulunabilirsiniz
bdlry Zeyk doktor öyle dedi valla o yüzden de çok acıkıyorum ve açlığa dayanamıyorum midem daha da bulanıyor. Ben tekrar bi sorayım gittiğimde o zaman bu durumu doktora 😬
Zeyk bdlry sor sor bir saat bir buçuk saat çok bende kullanıyorum ama ilacı içip kahvaltı hazırlamaya başlıyorum yarım saat oluyor zaten sonra yiyorum
NAZLI-34 bdlry bende 12 haftalıkken ikili test için gittim kanımda Demir eksikliği çıktı bana verdi ne zamana kadar kullanacağımı söylemedi 2.pakete geçtim Benimde büyük tualetem afedersiniz suan 15 haftalık hamileyim Benımde koyu siyah gibi geliyor ilaçtan da olabilir yada sebze ve yeşillikten de olabilirmiş ama Demir eksikliği olduğunu bilmiyordum saçlarım tutam tutam dökülüyordu simdi cok sükür dökülmüyor o kadar ,allah şifanı versin tatlım hepimize de tüm annelerede korkma bence ben korkmuyorum ama yine gittiğimde kontrole söylicem doktoruma ...ve son olarakta unutmadan söylim bana doktorum aç karna alma miden bulanır sabahları tok karna bi tane al dedi öyle cok sükür bulantım Yok
Ozuturk bdlry gyneferon kullanıyorum sabah ve akşam sabah kahvaltidan önce aksamdan yatarken alıyorum bazen sabahları unutuyorum ama mide bulantısı olmadi ağzımın tadı bozuluyor. Kabiz olmadim tam tersi daha rahatim.
bdlry Ozuturk sabahları aç karna aldığınızda da mide bulantısı yaşamadınız mı hiç? Kaç saat sonra bi şeyler yiyorsunuz peki?
Nazycl Doktorum bana tok kullanmamı söyledi sabah akşam. Koyulaşma bende de oldu ama mide bulantısı çok şükür yok
Ozuturk bdlry Değişiyor aslinda bazen yarim saat önce bazen bir saat önce alıyorum. Bir problem yaşamadım.
Aybukeayberk Nevinnn Merhabalar bende moltofer kullanıyorum da eczacı bana yemekten hemen sonra tok karnına yazmıştı. Sen aç karnına mı kullanıyorsun?
Nevinnn Aybukeayberk ilk bende öyle içiyordum sonra başka bi eczacı alıyorum 3 seferdir o hep aç karnına iç diyo bi saat öncesinde sonrasında kafein ve süt ürünleri icmeki hap etkisini kaybetmesin diyor
ZehraMuge Bende mide bulantısı değil de kabızlık yaptı, doktorumda probiyotik hap verdi yeni başladım. Ama demir ilacını günde 2ye çıkardı, akşam ne ara içeceğimi şaşırıyorum. Umarım kabızlığı daha da etkilemez 2 hap
Smile0 Elifebrudalyan söyledim doktoruma ama devam etmelisin dedi ya bir kaç gündür içmiyorum tekrar içicem yine aynı olursa tekrar söylücem doktora etkili ola bilir ama yan etkileri berbat bence😏
Ozgearslnn bdlry İlacını değiştirmesini isteyin doktorunuzdan şurup şeklinde olanı kullanın.Bende de aynı sorun olduğu için değiştirmiştik bir daha hiç sorun yaşamamıştım.Hem kanınız düşükse şuruplar daha güzel yükseltiyo