Bende kullandım ilk kullandiğimda yemekten önce almıştım ama çok rahatsız etti sabaha devam ettim sabah 7ye kuruyordum saatimi kalkıp içiyordum sonra yatıp uykuma devam ediyordum hiç c bulantı yaşamadım sağlık ocağı yazmıştı evet affedersiniz diskim baya köyü oldu bitti hap öyle kaldı rengi hamilelik ten sanırım bol bol ayva yiyorum bazen unutuyorum o biraz rahatlatıyor 15 Ocak ikili testimiz var bakalım neler olucak uzun zamandır görmedim bebişkomu👼