Bekarken kullandım ben 6aya yakın, demirim yok denecek kadar az seviyedeydi dışkıda o sorun oluyor hatta kabızlık çeken bile var, gebelikte kullanilan farklı mı aceba bilemiyorum ama birçok değişik demir takviseyi var, doktorunuza danışıp hapınızı değiştirmesini isteyebilirsiniz