SerapUGR AssaAk 12+5te erkeğe benziyor dedi doktor çıkıntı var dedi 15.haftamda kıza benziyo dedi. 17.haftamda başka doktora gittim oda göstermiyo dedi 😊
AssaAk Kbrbrfn erkekte pek değişmiomuş sanırım cnm göbek kordonuyla karıştırmadıysa eğer kesindir👍🏼 🙂
Annesed AssaAk valla bilemedim %80 dedi insan da merak ediyor öğrenip ona göre herşeyimi hemen almak istiyo herşeyi olmasa bile küçücük pembe yada mavi (hiç fark etmez) bişey almak farklı heyecanlar ya 😍🤰👼
AssaAk Pinaryyim her doktor farklı tabi yurtdışında daha da geç söylüyorlarmş biraz daha beklicez bizde öğrendik sayılmaz ya🙂
AssaAk Annesed yaa evet alışverişi çok farklı ve tatlı bi duygu ama ara renkler beyazlar alabilirsin bi kaç tane hevesini bastırmak için şimdilik canım 🤗
DuruSuedaAca SerapUGR aynı kaderi paylaşıyoruz😂banada 12. Haftada erkek dedi 15. Haftada kız dedi hayırlısı bir dahaki kontrolde ne diyecek acaba meraktayım☺
SerapUGR DuruSuedaAca cumartesi renkli ultrasonumuz var ozaman netleşir inşallah kızmı erkekmi bilmemek çok kötü 😄
Ruveydakilic25 AssaAk bize de aynı hafta doktor aynısını söyledi şimdi 15+2 olduk bugün doktor erkek dedi 😅
DuruSuedaAca SerapUGR evet benim kızımda oğlumda var ama insan yinede merak ediyor 😩almak istediklerim var alamıyorum ☺
SerapUGR DuruSuedaAca ne güzel Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın inşallah bu miniğinizide 🙏 Bizim ilk bebek sabırsızlanıyorum valla 🙈