16 haftalıkken öğrendim cinsiyetini kız olcağını söylediler kendini hemen belli etti doktora 3 kere sordum evet kız dedi 🙂 devlet hastahane de öğrendim
Bir kere de Özel hastahaneye gittim ordada kız dediler hemen kendine gösterdi ultrasonda o zaman 20 haftalık falandım 🙂