Rozmari iyiyim çok sükür , testlerimi doktorumun yonlendirdiği bir yerde yaptirdim ancak ismini bilmiyorum kocaeli tıpta kan verdim ordan alip kendi merkezlerinw goturduler , gerekirse numarasini verebilirim sana .pihtilasma icin aynen sadece benden genetik icin eşimden de bende de aldilar . Bende umuttepeye gitmistim oncesinde ancak artik biz yapmiyoruz diye baska bir yere yönlendirmislerdi , ben de her yerde ayni sekilde yapiliyordur bu testler merkezlere gore farklilasmaz endişelenme