Ebrukrtkn ben de ekim ayinda rahim filmi cekildim ve o ay dis gebelik gecirdim filimden 8 gun sonra ovulasyon testleri ile takip ettigim icin ögrendim hamile oldugumu degerim 1000 kusurlerdeydi , bir hafta sonra duzenli artis olmadigini gorunce dis gebelik teshisi konuldu , ilac takibindeyken yogun bi agri ile zor doktora gidebildim cok sükur ki tupum alinmadan laparoskopi ile atlattim hamd olsun , daha onceden de bi kimyasal ve kalp atisi olmadigindan kurtajim olmuştu
Uzerinden 1 adet geçti,doktorum 3 ay korun dedigi icin beklemedeyim ancak bu adetimi gorunce istiyorum Rabbim nasip eder insallah
Sen de canim korunma suresini en azindan 2 adet gorduysen ve istiyorsan kormana gerek yok denemeye başla , Rabbimin nasibi insallah saglikla kavusursun kac yillik evliisn bu arada ?