Gizem_ozan0909 dış gebelik geçirenlerin korkusu aslında çocuk olmaması değil. Tekrar dış gebelik geçirmekten korkuyoruz. Bu dış gebelik o kadar zor bir durum ki geç fark edilirse iç kanamadan dolayı kurtulamayabilirsin bile. Erken fark edilse ya iğne ya ameliyatla kurtuluyorsun. İğneyi oluyorsun, sonra da canından parçanın evladının düşmesi için oturup dua ediyorsun. İşte böyle bir şey dış gebelik. ☹️